Zabýváte se prodejem nemovitostí a máte dojem, že vaše práce není odváděna tak, že by přinášela efektivní výsledky? Nemusí to být vaší výkonností, https://cz.products.erstegroup.com/Retail/cs/Produkty/Fondy/StruC3uA1nky/Tabulka_vuC3uBDkonnostuC3uAD/index.phtml můžete třeba věnovat této činnosti i více hodin denně, než je běžná pracovní doba, ale my máme na mysli pracovní systém a některé moderní technologie.
Jestliže vám zákazník zadá k prodeji rodinný dům, předpokládá, že se brzy poté začnou hlásit vážní zájemci o koupi, a že se také nemovitost brzy prodá. V tomto procesu ale mohou bránit nedostatky v samotném základu – v prezentaci objektu na Internetu. Zpravidla bývá mezi makléři zvykem, že si objekt nafotí fotoaparátem s běžnou optikou, nebo dokonce mobilním telefonem, snímky jsou v malém rozlišení, některé fotografie zbytečně zabírají jedno místo ve více snímcích a naopak důležité části objektu tu chybí. Z prezentací pak není dostatečně patrné, jak vlastně prodávaný dům nebo byt ve skutečnosti vypadá, což nutí zájemce o koupi k fyzické prohlídce, a nezřídka bývají zájemci zklamaní, protože prodávaná nemovitost neodpovídá jejich představám.
Těmto problémům lze však jednoduše předejít virtuální prohlídkou. O tom, jak virtuální prohlídku vytvořit, se dozvíte od odborníků. Předvedou vám na modelovém příkladu její efektivitu a brzy zjistíte, že jedna jediná webová 3D prezentace postačí k tomu, aby se každý zákazník dozvěděl vše potřebné a mohl se rozhodovat o koupi nemovitosti již z pohodlí domova. V takových případech není většinou zapotřebí fyzická prohlídka, ta bývá pouze potvrzením toho, co už je z virtuální prohlídky dobře patrné.
Virtuální prohlídky šetří čas jak klientům realitních kanceláří, tak i makléřům. Ti se pak mohou věnovat smysluplné práci spojené s uzavíráním kupních smluv a realizací samotného prodeje. Odpadá mnoho hodin strávených v terénu při fyzických prohlídkách, ne vždy úspěšných.